Jako trener i coach dbam aby programy, w których bierzesz udział były angażujące, podnosiły twoją samoświadomość i kompetencje.
Rozwój Liderów
Umiejętność efektywnego przywództwa jest kluczowym czynnikiem sukcesu każdej organizacji. Wszystkie szkolenia zostały opracowane, aby wspierać liderów w rozwijaniu ich umiejętności, poszerzaniu samoświadomości oraz wzmocnieniu kompetencji niezbędnych do skutecznego zarządzania zespołem.
Akademia Servant Leadership
Cykl rozwojowy, oparty o doświadczenia i ćwiczenia pogłębiający samoświadomość liderów, poszerzający ich inteligencję emocjonalną oraz umiejętność budowania tożsamości osobistej i zespołowej.
Zarządzanie coachingowe
Warsztat podnoszący umiejętności komunikacji coachingowej w codziennych wyzwaniach biznesowych, oparty o realne sytuacje z życia Klienta.
Spotkania i rozmowy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
Warsztat podnoszący umiejętność skutecznej i świadomej komunikacji, uwzględniającej perspektywę każdej ze stron.
Motywowanie i angażowanie pracowników
Szkolenie rozwijające świadomość w obszarze docierania do potrzeb danego pracownika, budowania pozytywnej wizji współpracy i wspólnego tworzenia optymalnej ścieżki realizacji celów.
Wspieranie współpracowników w rozwoju
Szkolenie pokazujące jak świadomie budować w dialogu ścieżkę rozwoju pracownika, wspierać jego rozwój kompetencji, towarzyszyć mu w trudnych momentach i dawać odpowiednie na danym etapie wsparcie.
Delegowanie zadań
Warsztat dostarczający narzędzi do budowania zaangażowania pracownika, poszerzający świadomość w obszarze doboru strategii delegowania odpowiedzialności i precyzyjnego formułowania rezultatów.
Udzielanie informacji zwrotnej i egzekwowanie ustaleń
Trening udzielania informacji zwrotnej i prowadzenia procesu feedforward, oparty o wiedzę psychologiczną na temat mechnizmów, które wpływają na nasze osądy, zniekształcają rzeczywistość a także tworzą opór w sytuacji oceny.
Świadome reagowanie w konflikcie
Warsztat dający okazję do spojrzenia na konflikt jako na szansę, podnoszący kompetencje kierowania procesem naprawczym i świadomego zarządzania emocjami w trudnych sytuacjach.
Efektywne prowadzenie spotkań zespołowych
Warsztat dostarczający narzędzi do angażowania uczestników w dialog i budowania atmosfery sprzyjającej proaktywności, podnoszący kompetencje w obszarze stawiania precyzyjnych celów spotkania i optymalizowaniu jego czasu.
Świadome budowanie tożsamości zespołu
Warsztat pokazujący dynamikę działania zespołu, podnoszący wiedzę w obszarze budowania wzajemnych relacji i atmosfery zaufania.
Budowanie autorytetu lidera – awans w zespole
Warsztat podnoszący samoświadomość młodych liderów, dający okazję do zidentyfikowania własnych mocnych stron, wartości i kierunku rozwoju, dający okazję do stworzenia strategii działania w pierwszych miesiącach pracy na nowym stanowisku.
Zarządzanie zmianą
Warsztat podnoszący świadomość w obszarze psychologicznych aspektów zmiany, obszarów o które należy zadbać aby budować zaangażowanie i poczucie bezpieczeństwa.
Prowadzenie rozmów rocznych
Trening prowadzenia rozmów rocznych w oparciu o standardy Klienta, wskazujący na wartość przygotowania procesu w kontekście budowania zaangażowani i dobrostanu współpracowników.
Negocjowanie wynagrodzeń
Trening negocjacyjny w oparciu o realne sytuacje Klienta, dający okazje do przećwiczenia trudnych sytuacji i wypracowania dobrych praktyk.
Szkolenie dla menedżerów w branży IT
/w Case Study, Dla liderów /Autor adminFirma doradcza obecna w ponad 150 krajach. Klient, chcąc wesprzeć menedżerów IT w obszarze świadomego zarządzania, podjął decyzję o zaprojektowaniu cyklu rozwojowego, który zakłada zdobycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie pozytywnego zarządzania zespołem.
Szkolenie dla menedżerów w branży IT
/w Case Study, Dla liderów /Autor adminDuńska firma dostarczająca rozwiązania i usługi informatyczne instytucjom finansowym, takim jak zarządzający aktywami, banki, banki krajowe, fundusze emerytalne, państwowe fundusze majątkowe i firmy ubezpieczeniowe na całym świecie.
Warsztat dla managerów przygotowujący do wdrożenia SAP ERP – producent małego AGD
/w Case Study, Dla liderów /Autor adminFrancuskie konsorcjum, producent małego AGD. Klient oczekiwał wsparcia w przygotowaniu menedżerów do wdrożenia nowego systemu zarządzania SAP ERP. Wyzwaniem dla Klienta było znalezienie partnera, który zrealizuje cele za pomocą warsztatu dla osób polsko- i anglojęzycznych.
Rozwój kompetencji menedżerów – sieć sprzedaży w branży przemysłu elektrotechnicznego
/w Case Study, Dla liderów, Rozwój sprzedaży /Autor adminDuże przedsiębiorstwo z rozbudowaną siecią sprzedaży w branży przemysłu elektrotechnicznego. W sytuacji dynamicznego rozwoju firmy Klient podjął decyzję o szkoleniu kadry menedżerskiej w oparciu o analizę potrzeb. Menedżerowie otrzymali wsparcie w wybranych obszarach zarządzania. Najważniejszym celem było dostarczenie menedżerom narzędzi, które wywrą pozytywny wpływ na współpracowników i pozwolą kształtować w nich proaktywną postawę.