Szkolenie dla menedżerów w branży IT
Duńska firma dostarczająca rozwiązania i usługi informatyczne instytucjom finansowym, takim jak zarządzający aktywami, banki, banki krajowe, fundusze emerytalne, państwowe fundusze majątkowe i firmy ubezpieczeniowe na całym świecie.
Cele projektu:
- Wzrost kompetencji menedżerów w obszarach: świadomego stawiania celów, angażowania uczestników spotkania w dialog, budowania atmosfery sprzyjającej współpracy i dzieleniu się wiedzą, reagowania w sytuacjach trudnych.
- Trening z informacją zwrotną: każdy Uczestnik przeprowadził spotkanie i otrzymał informację zwrotną w określonych obszarach.
Forma:
dwa warsztaty oraz konsultacje indywidualne.
Metody pracy:
- studia przypadków;
- konsultacje indywidualne;
- praca indywidualna;
- trening w grupie.
Opis:
Projekt umożliwił zdobycie wiedzy oraz trening w zakresie świadomych spotkań z zespołem. Został zrealizowany w formie warsztatów i konsultacji indywidualnych. Pierwszy warsztat wyposażył Uczestników w narzędzia świadomego stawiania celów, angażowania uczestników spotkania w dialog, budowania atmosfery sprzyjającej współpracy i dzieleniu się wiedzą, reagowania w sytuacjach trudnych. Konsultacje indywidualne zapewniły wsparcie każdemu z Uczestników w przygotowaniu konkretnego spotkania z wykorzystaniem nowopoznanych narzędzi. Drugi warsztat, który odbył się po konsultacjach indywidualnych, umożliwił Uczestnikom poprowadzenie 20-30 minutowego spotkania w grupie warsztatowej oraz otrzymanie informacji zwrotnej. Każdy Uczestnik prowadził spotkanie na inny temat i w oparciu o inne narzędzia, co pozwoliło grupie doświadczyć różnych sposobów prowadzenia spotkań zespołowych.
Efekty:
- rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie prowadzenia skutecznych spotkań;
- poznanie narzędzi wspierających świadome stawianie celów, angażowanie uczestników spotkania w dialog, budowanie atmosfery sprzyjającej współpracy i dzielenie się wiedzą, reagowanie w sytuacjach trudnych;
- trening prowadzenia efektywnego spotkania zakładającego równowagę między celami, procesem i ludźmi;
- trening przekazywania i otrzymywania informacji zwrotnych;
- konsultacja indywidualna w zakresie prowadzenia spotkań.