Jako trener i coach dbam aby programy, w których bierzesz udział były angażujące, podnosiły twoją samoświadomość i kompetencje.
Rozwój kluczowych kompetencji – efektywność biznesowa
Szkolenia zostały opracowane tak, aby dostarczyć praktyczne narzędzia i techniki, które pomogą uczestnikom osiągnąć wyższy poziom efektywności, samoświadomości, a także pozwolą rozwinąć umiejętności uczestników w zakresie negocjowania, aktywnego słuchania, perswazji czy prowadzenia spotkań i autoprezentacji.
Jak budować odporność psychiczną (w oparciu o kwestionariusz MTQ Plus)
Warsztat pogłębia samoświadomość w obszarze naszych indywidualnych zasobów w radzeniu sobie w sytuacjach stresujących (podejścia do wyzwań, zaangażowania kontroli, pewności siebie), uczy jak dbać o siebie codziennie aby odnawiać własne zasoby energetyczne.
Jak budować wewnętrzny optymizm
Warsztat dający okazję do poznania technik wspierających pozytywne myślenie, praktykowanie wdzięczności, oparty o badania neuroplastyczności mózgu.
Akademia Rozwoju Inteligencji Emocjonalnej
Cykl rozwijający samoświadomość, empatię, umiejętność współpracy z innymi, zarządzanie sobą w czasie, radzenie sobie w sytuacjach wyzwania, oparty o sytuacje zgłoszone przez uczestników.
Negocjowanie warunków współpracy w projektach
Cykl oparty o gry i symulacje, które pozwalają wypracować komfortowe warunki współpracy dla obu stron, kształtujący pozytywne postawy w sytuacji różnicy zdań, podnoszący umiejętności badania potrzeb drugiej strony a także mówienia o swoich potrzebach i wypracowywania w dialogu kontraktu na współdziałanie.
Aktywne słuchanie
Warsztat rozwijający umiejętność słuchania, lepszego rozumienia rozmówcy, budowania autentycznej głębokiej relacji opartej na akceptacji, szacunku i życzliwości.
Język korzyści w sprzedaży rozwiązań i pomysłów
Warsztat rozwijający umiejętności perswazji, przekonywania do własnego zdania z poszanowaniem granic drugiej strony.
Świadome stawianie granic i wyrażanie własnych potrzeb we współpracy
Warsztat rozwijający umiejętność asertywnej komunikacji w zgłoszonych przez uczestników sytuacjach biznesowych.
Prowadzenie spotkań i prezentacji
Trening dający okazję do poznania swoich mocnych stron w wystąpieniach publicznych, wypracowania strategii, które pozwolą nam osiągać zakładane cele podczas spotkań i sprawiać, że będą one dobrą inwestycją czasu dla uczestników.
Cykl rozwijający kompetencje społeczne i inteligencję emocjonalną wśród konsultantów IT
/w Case Study, Efektywność biznesowa /Autor adminKlient, chcąc zadbać o wzrost jakości relacji Konsultantów IT z partnerami biznesowymi, podjął decyzję o stworzeniu praktycznego programu szkoleń miękkich, zaprojektowanego w oparciu o najnowsze badania w dziedzinie inteligencji emocjonalnej i realne sytuacja biznesowe konsultantów.
Opracowanie i wdrożenie wartości firmy – spółka z sektora benefitów pozapłacowych.
/w Case Study, Efektywność biznesowa /Autor adminKlient oczekiwał wsparcia w procesie wyłonienia, wyboru i wdrożenia wartości firmowych. Wyzwaniem było zaangażowanie pracowników w proces, aby znaleźć i zdefiniować wspólne wartości, które wspierają wizję i misję Klienta. Klientowi zależało aby do tych wartości można się było odwołać identyfikując kluczowe działania firmy oraz pracując z sytuacjami trudnymi – zarówno z klientem wewnętrznym jak i […]
Warsztat wspierający efektywność biznesową – międzynarodowa firma doradcza
/w Case Study, Efektywność biznesowa /Autor adminMiędzynarodowa firma doradcza zajmująca się audytem, doradztwem podatkowym, biznesowym i transakcyjnym w 150 krajach. Klient oczekiwał wsparcia w zbudowaniu i przeprowadzeniu warsztatu na temat wyrażania potrzeb i reagowania na potrzeby innych w sytuacjach biznesowych oraz wypracowania zasad profesjonalnego reagowania w sytuacjach trudnych.