Duże przedsiębiorstwo z rozbudowaną siecią sprzedaży w branży przemysłu elektrotechnicznego.
Projekt umożliwił zdobycie i rozwój kompetencji handlowców podczas pięciu 2 dniowych warsztatów, które poruszały tematykę: standardów procesu sprzedaży i obsługi klienta, świadomego planowania aktywnej sprzedaży, negocjacji handlowych, trudnych sytuacji sprzedażowych oraz zawierały treningu umiejętności handlowych.
Cele projektu:
- Wzrost kompetencji handlowców w obszarach: standardów procesu sprzedaży i obsługi klienta, świadomego planowania aktywnej sprzedaży, negocjacji handlowych, trudnych sytuacji sprzedażowych.
- Podniesienie kwalifikacji handlowców poprzez trening umiejętności handlowych.
- Wzrost kompetencji przekazywania wiedzy.
Liczba osób:
44 osoby
Forma:
Pięć dwudniowych warsztatów.
Metody pracy:
- studia przypadków;
- improwizacje;
- grywalizacja;
- analiza case study.
Opis
Program projektu został zbudowany w oparciu o wieloletnie doświadczenie handlowe firmy, know how w obszarze produktowym, najnowsze badania naukowe dotyczące relacji klient – handlowiec, realne sytuacje biznesowe. Warsztaty prowadził trener wiodący we współpracy z ekspertami z wieloletnim doświadczeniem w poszczególnych obszarach. Treningi umożliwiły wymianę wiedzy i doświadczeń handlowcom pracującym w różnych częściach Polski.
Projekt został zrealizowany przy wsparciu środków na sfinansowanie kształcenia ustawicznego, dofinansowanie wyniosło 80% kosztów projektu.
Efekty:
- rozwój umiejętności budowania relacji biznesowych;
- stworzenie banku dobrych praktyk w obszarze standardów sprzedaży;
- poznanie narzędzi do identyfikacji i wzbudzania potrzeb klientów;
- rozwój umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji sprzedażowych;
- stworzenie banku argumentów, które warto stosować w trudnych rozmowach.